Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 ویک هد

🔴 رودروشدن یک اغتشاشگر با یک نیروی ضد شورش

🔹یه معترض خیابانی رو با یه نیروی ضدشورش رو به رو کردن، اتفاقی افتاد که خودشونم فکرشو نمیکردن...

⛔️ به کانال #جنجال_نیوز بپیوندید 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat...

فقط افرادی که در این ویکی خطاب شده‌اند امکان پاسخ‌گویی دارند.

در پاسخ به Khoshnejad72@

بسیار قابل تامل و تفکر بود.
نشان می‌دهد که بسیاری از نظرات و حرکت‌های شتابزده ناشی از قضاوت‌های احساسی و بدون شناخت و دیدن همه ماجراست.
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#مدیون_شهدا
#عاشق_کربلا
#خداقوت_مدافع_وطن

در پاسخ به ashegh_karbaala@

که در هر دو طیف مذهبی و غیر مذهبی می تونه اتفاق بیافته

در پاسخ به Khoshnejad72@

یه چیزی که مبهم برام اون برادر مذهبی میگه من نمیتونم ببینم یه چادر از سر خانوم میکشن ‌
خب همینطور که برای این حرکت غیرتی میشن اونموقع ک دخترا با زور و کتک وارد گشت ارشاد میکنن باید غیرتی بشن ‌...این دوگانگی درک نمیکنم -_-

در پاسخ به fatemeh1@

اگه می گید همونطور که به کشیدن چادر از سر یک دختر واکنش نشون می دن چرا به برخورد نامناسب با یک دختری که حجاب کامل نداره واکنش نشون نمی دن حق با شما هست اما قبول کنید که در چنین فضاهای احساسی ای واکنش همه جانبه سخت چه بسا به این مورد هم اعتراض داشته باشند اما اشتباه می کنند و اعتاض خودشون را بیان نمی کنند تا آن طرف هم بفهمندد این افرادی که مقابل شون وایستادن باهاشون دشمنی ندارن.

در پاسخ به fatemeh1@

حتماً رفتار نامناسب این وسط وجود داره که باید جلوش گرفته بشه اما شما یک جوری می گید انگار همه مأمورین همینطوری برخورد می کنند.
بعدش این آدم بخصوص می گه به این رفتارها به آن اندازه ای آن طرف هست طرف خودشون هم هست و سعی نمی کنه از یک طیف دفاع کنه.
خودش که از این کارها دفاع نمی کنه.
نکته ی بعدی خوب یابد گشت قانونی هست امام اتفاقاتی که اخیراً افتاد نه. همینطور که برخورد با زور گشت با دخترها غیر قانونی هست و باید باهاش برخورد بشه.
انسان درست و نادرست همونطور که می تونه آن طرف باشه مثلاً می گیم یک نفر فریب خورده یا یک نفر لیدر اغتشاشات بوده این طیف ها باید حساب شون از هم جدا بشه این طرف هم همینه آن کسی که برخورد بدی انجام می ده و آن کسی که سعی می کنه با کم ترین هزینه کار جمع بشه باید صف شون از هم جدا بشه. اگر هم درباره ی خود گشت حرف می زنید بیرون از این قضایا بازهم همینه.
خوب یا بد این گشت قانون هست حالا یک نفر درست اجراش می کنه یا یک نفر درست اجراش نمی کنه باید از هم جدا بشن با نفر دوم باید طبق قانون برخورد بشه.