Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 ویک هد

با نهایت تأسف و تأثر، خبر حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را شنیدم و از این اتفاق تلخ و ناخوشایند بسیار ناراحتیم. این حمله وحشیانه باعث از دست دادن یک هموطن عزیزمان شده است که در راه خدمت به مردم و خدمت به این مکان مقدس جان خود را از دست داد. این اتفاق ناشایست و غم‌انگیز برای همه ما است و درد و رنج خانواده‌ شهدا را به اشتراک می‌گذاریم.

این حمله تروریستی نشان از بی‌احترامی و بی‌انسانیت است و ما همه با هم باید در برابر این اعمال وحشیانه وحدت و انسجام خود را نشان دهیم.

فقط افرادی که در این ویکی خطاب شده‌اند امکان پاسخ‌گویی دارند.

در پاسخ به hoseniehe_hamrah@

با ابراز تسلیت و همدردی عمیق خود، از خداوند متعال می‌خواهیم که به خانواده‌ شهدا صبر و شکیبایی عطا فرماید و جانبازان و زخمیان را شفا ببخشد. همچنین، از مقامات امنیتی و نیروهای نظامی کشورمان خواستار تلاش بیشتر و پیگیری جدی تر در برابر تروریسم و افراد متجاوز به امنیت و آرامش مردم هستیم.

#شاهچراغ
#شیراز_تسلیت