Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 ویک هد

حدود ۳-۲ هزار شهید افغانستانی در هشت سال جنگ تحمیلی(لشکر ابوذر)
حدود ۲هزار شهید و هشت هزار زخمی در جنگ با داعش(لشکر فاطمیون)
در ضمن به نقل از کسی که در جنگ شیمیایی مسئولیتی برای جلوگیری از شیمیایی شدن رزمنده ها داشت شنیدم، مردمانی از افغانستان محلولی بدبو ساخته بودن که مانع جذب مواد شیمیایی از طریق پوست میشد و به این ترتیب از زندگی خیلی از ایرانیان و نسل های بعدی محافظت شد.
#روشنگری

فقط افرادی که در این ویکی خطاب شده‌اند امکان پاسخ‌گویی دارند.

در پاسخ به Vibration@

اگه جای اون دخترایی که بهشون تجاوز میکردن مادر و خواهر خودت بودن چی؟
اگه اون کسایی و که کشتن پدر و برادر خودت جزوشون بودن چی؟
اینها هر روز دارن سر کش تر میشن، ندیدن چه رفتاری با ایرانیا دارن اکثرشون؟
حالا اینها به کنار بحث اصلا خوب یا بد بودنشون نیست
کاری ندارم به این بحث؛
کلی کار داره کم میشه بخاطر اینها
قیمت بالا خونه بخاطر اینهاست
روزانه کلی بچه داره تو این مملکت به دنیا میاد بیشترش افغانیه
10 سال دیگه اینجا میشه افغانستان
بحث خوب و بد نیست!
حالا بشین شهید شهید کن

در پاسخ به pouria0015@

۱-خواهر و مادر و پدر و برادر بنده صرفا توسط مردم افغانستان تهدید نمیشه و یک ایرانی هم می‌تونه به این اندازه براشون خطرناک باشه.
۲-حرف شهید و شهادت نیست. خدمات دیگه ای در علم و فناوری و صنعت هم از اونها سر زده و می‌تونه سر بزنه.همونطور که از ایرانیان مقیم خارج این رفتارها دیده میشه.
۳-کل حرف شما ورود غیر مجاز به ایرانه که این ممکنه در آمار خطا ایجاد کنه و یکسری مشکلات ایجاد بشه. دیگه چرا یک ملت را تکفیر می کنید؟

ویرایش شده