Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 ویک هد

با نهایت تأسف و تأثر، اعضای محترم کانال حسینیه همراه ، در این لحظات سخت و دردناک، با خبری بسیار ناگوار مواجه شده‌اند. اقدام غیر انسانی و بی‌رحمانه رژیم غاصب اسرائیل در بمباران بیمارستانی در منطقه غزه، که منجر به از دست دادن جان‌های بی‌گناه کودکان و بیماران بی‌سرپرست شده است، ما را در غم و اندوه فرو برده است.

در این لحظات سخت، ما با کسانی که ذره‌ای انسانیت و همدردی در دل خود جای داده‌اند، همدردی و همراهی عمیق خود را ابراز می‌کنیم. این اقدام زننده و بی‌رحمانه، که نشان از نادیده گرفتن اصول بین‌المللی و حقوق بشر دارد، به شدت محکوم می‌شود.

در این لحظات

فقط افرادی که در این ویکی خطاب شده‌اند امکان پاسخ‌گویی دارند.

در پاسخ به hoseniehe_hamrah@

در این لحظات سخت، از خداوند متعال می‌خواهیم که به جان‌های از دست رفته رحمت کند و به بازماندگان صبر و شکیبایی عطا فرماید. همچنین، از مقامات بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشر درخواست می‌کنیم تا این اقدامات غیر انسانی را به شدت محکوم کرده و تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار آنها بیشتر کنند.

در پاسخ به hoseniehe_hamrah@

در این لحظات سخت، با کسانی که ذره‌ای انسانیت در دل خود جای داده‌اند، همراهی و همدردی می‌کنیم و امیدواریم که با همت و تلاش مشترک، جهانی بدون خشونت و بی‌عدالتی را بسازیم.

🔻 @hoseniehe_hamrah