Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 ویک هد

#پست جدید محمدحسین پویانفر

#برادرانه
#گفت_و_گو

+ داداش داری؟!
- بله
+ منم داداش داشتم...
+ تير خورد خاكش كرديم!
- (دنيا رو سرم خراب شد)
+ منم خوردم اما درد نداشت!
- میای تا آخر عمر داداش باشيم؟!
+ حتما
- بزن بریم شاه‌چراغ!

بخشی از گفت‌وگوی من و #آرتین
پنج‌‌شنب

فقط افرادی که در این ویکی خطاب شده‌اند امکان پاسخ‌گویی دارند.

در پاسخ به M_M_A_2550815@

سلام یک کانال به اسم ویکی برتر در ایتا ایجاد شده است که موضوع کانال همانطوری که از نام آن پیدا است درباره ی انتشار ویکی های متخب از شبکه اجتماعی ویک هد است که ویکی شما در این کانال منتشر شده است. باعث خوشحالی است در صورت امکان عضو این کانال شده و مطالب کانال را دنبال کنید.

https://eitaa.com/wiki_bar...

Picture

فقط دنبال کننده‌شان می‌توانند این ویکی را ببینند.

در پاسخ به Roqaye_alaei@

تنها مداحی هست که دیدم کلیپ مداحی انیمیشن برای کودکان و نوجوانان ساخته. به نظر من برای تاثیرگذاری دینی و مذهبی روی بچه هایی که شب و روزشون را با بازی و انیمیشن می گذرونند خیلی لازمه.