Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 Deprecated: json_decode(): Passing null to parameter #1 ($json) of type string is deprecated in /home/wekhed/public_html/core/components/shortcuts.php on line 1 ویک هد

این، منصفانه نیست!
هرکس به دین و وطن‌ش لگد بزنه، هم رسانه‌های خارجی پروموت‌ش می‌کنن و فالو و ممبر می‌گیره و پول پارو می‌کنه!، هم رسانه‌های داخلی تحویل‌ش می‌گیرن و به شکل مثبت و منفی تبلیغ‌ش می‌کنن!
ولی اگه بخوای از کیان کشورت دفاع کنی، اون‌وریا تلاش می‌کنن دیده نشی و این‌ور هم دعوت‌ت نمی‌کنن یا اگه دعوت کردن هم یهو قبل از برنامه، خیلی اتفاقی، مشکل فنی می‌خورن و لغو می‌کنن!!!
مخرج مشترک: بایکوت!
«گويی شعار مطلوب اينان اين است: «آزادی برای همه، مگر برای حزب‌اللهی‌ها!»»

علیرام نورایی می گه وقتی #فیلم قلادهای طلا را بازی کرده رسما از داخل صدا و سیما به تهیه کننده ی گاندو زنگ می زنند و می گن که این بازیگر قلاده های طلا بازی کرده نگذارید بیاد سر این کار. خوب این یعنی چی؟! یعنی هر رئیسی بره و بیاد درر این #صدا_و_سیما یک عده آدمی که حتی می شود مواضع ضد نظام از آنها دریافت کرد در سیستم این #رسانه حضور خواهند داشت. هر دولتی باشه هر سیاستی حاکم بر رسانه ی ملی باشه این افراد با با تفکر های مخالف نظام در این سیستم خواهند بود که نتیجه اش می شود بایکوت حرف حق و صدای #مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی.

فقط افرادی که در این ویکی خطاب شده‌اند امکان پاسخ‌گویی دارند.